Tid över

Sagt nej till sex? Ja
Varit medvetslös? nej
Hånglat med nån riktigt ful? nja
Hånglat med fler än 50 pers? nope
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? nope
Gjort något riktigt dumt? har väl alla.
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Blivit full på ett släktkalas? nej.
Varit full i skolan? nej
Blivit portad ifrån en krog? nej
Varit otrogen? ja
Slagit sönder en tv? nej
Önskat att du var det motsatta könet? flera gånger
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? Ja
Fått din mamma att gråta? yes
Slagit ner någon? nej
Skämts över dina föräldrar? Haha ja
Skämts över dig själv? haha jodå
Ätit från en papperskorg? neej
Kissat ner dig av skratt? nej
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Bråkat med din pojkvän/flickvän? Ja
Dricker du? Ja
Vem är din bästa vän? Lisa
Vad är du mest rädd för? för mkt
Vilka kläder sover du i? trosor
Vart vill du gifta dig? Vet inte om jag vill gifta mig
Vad hatar du verkligen? falska människor, idioter
Varit kär? Japp
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? ja
Vill du gifta dig? tror inte det
Vill du ha barn? Vet inte

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? robin
Såg dig gråta? jag
Fick dig att gråta? idioter
Du delade en drink med? Hannah,Amelie om shot gills!
Du gick på bio med? mamma
Skällde på dig? grannen :P
Du kysste? Robin

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit? ja
Köpt någonting? ja
Varit sjuk? nej börjar bli frisk nu!
Sjungit? yes
Saknat någon? ja
Haft sex? ja


JAG HAR:

Digitalkamera? klart
Telefon på rummet? nej
Egen dator? nej
Könssjukdom? nej
Husdjur? för mkt katter
Bra kompisar? perfekta!
Tar du receptbelagda mediciner? nej
Vem vill du fika med just nu? maria!



SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:

Har du någonsin haft fyllesex? Japp
När var din första kyss? hehe vet inte
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 2?
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3
Vad tycker du om kärlek? upp och ner gångar
Har du flashat/strippat nångång? nej
När kramade du någon sist? imorse
Saknar du någon speciell person? två
Har du svårt för att bli kär? ganska
När kysste/hånglade du med någon sist? imorse
Ångrar du det? absolut inte
Är du singel? japp
När fick du senast en komplimang? igår (:
Har du träffat någon internet person? japp
Har du hånglat med någon av samma kön? japp ;)

Och du är min bästa vän!

2009-10-05 - 15:31:51








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.