Tobofolkan in my heart

Freedag: praktik till tio, kom hem elva, tagga lite och så åkte jag och alexandra till stan och checka lite, pinsam brud säger jag bara på maz! snygg var hon med :P hahaha not, pinsamt att hon inte vågar komma fram själv, men vi och dom bakom oss fick iaf ett gott skratt!

Lördag: Jobbade till åtta, jobbade över lite, bara för att jag är så jävla bra! och ingen klara sig utan mig, jag vet inte vad alla skulle göra utan mig? (a) i'm simple the best! better than all the rest

Haha säger då det, det var så sjukt blandat folk, alla som hatar varandra var där! haha ^^ Nej iaf, blev lite förkrök hos Billan sedan åkte vi alla till tobo sen så blev det lite bråk, hämta skor, hoppa genom buskar riva upp båda bena, ramla med ansiktet neråt i stup, hem till mig Jag,Filip,Lisa,Alexandra,Robin och Karolina och chilla och tagga ner sen somna vi som små grisar, följde med robin och hämta sin bil idag hos billan, för han var lat och orkade inte gå och så fick jag följa med han för att han skulle orka!
Nu sitter jag med min gris och blickar över datorn och väntar på att vi ska ta tåget till tierp och chilla där tills bussarna går! Sen blir det jobba igen för min del!

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.