don´t lie to me

Ibland undrar jag vad folk tjänar på att ljuga? det kommer endå alltid fram och det är jämt bäst att tala sanningen, jag har så svårt för sånt!
Ändå kan jag inte fråga när jag vet sanningen och den andra ljuger, jag vet att den ljuger men kan ändå inte säga någonting, jag har så svårt att prata, jag behöver öppna mig lite, jag är sämst på att prata om sånt som verkligen behövs och sånt som stärker, varför är jag så rädd? jag har ingenting att förlora jag har redan förlorat det mesta! men men inge mer depp fasoner här! nu ska jag fixa till mig och sedan åka med Waern och Bea till stan och hämta upp tim så ska vi handla lite sen hem igen. laga lite mat och så! sjuk som en svin men man måste göra saker inte bara sitta still, men min hjärna funkar inte. jaja, idag ska jag försöka mig på ett nytt försök, Jag måste!

CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.