Helgen

Oj jag vet! men vem orkar när man har haft kul!
Fredags ja bra kväll (: Alexandra och jag kom hem och lagade köttbullar och makaroner kl 4 på natten! 4/5 toasters !
Lördagen, Spela lite spel med bror och dom sedan hem duschade och fixade så kom alexandra vi åkte till Österby och träffade söttjejerna sedan var vi där ett tag och sen kom micke och körde oss då bestämde vi oss för Tegelsmora! haha så blev där! men jag som alexandra hade riktigt kul! för det blir inte roligare än vad man gör sig, deckade på soffan på efterfesten hos lintan, experten här !
Söndagen, erbjöd stan, bio och mat med mamma, det vart jätte bra! bion var jätte bra Flickan som lekte med elden, jag tyckte dock den var bättre än ettan tilloch med . men men fick mig en rosa mössa och ansiktsmask :) skönt såhär på vintern, hitta en goströja och mjukisbyxor som jag förmodligen kommer köpa på fredag :D

Nu sitter jag hos mamma och såg att klockan är mkt. ska kila till tåget, blir skolan , sen hem till mamma färga hennes hår sedan leka med Linda! :) <3

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.