100401

Första April det betyder att man måste skämta, undra om vi ska spela Grön ett spratt idag! Typ säta tejp på kranen eller något, inget för allvarligt då kanske han inte tycker det är roligt, men framför allt så är det LISAS födelesedag! och jag har inga pengar på mobilen så jag kan ringa henne! men om du läser det här, Grattis älskling på födelsedagen.
Igår kom det paket! gissa vad jag fick av min älskade mamma, hon är bara för gullig hon,
Tadah min efterlängtade LG KS360, Tack mamma!
Nej nu ska jag väcka älskling och fixa det sista så åker jag till sista praktikdagen den här veckan sen är det påsk och påsklov! Underbart, Igår vart det ridning och träning, You go girl!

Tack älskling! <3

2010-04-01 - 12:50:01

Snygg blogg! :)

Rösta gärna på min bikini i tävlingen på nelly.com

För mer info, gå in på min blogg

(du klickar på länken under bilden för att rösta)



Kram

2010-04-01 - 12:58:23








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.