Blogg torka

Nu har det varit lite bloggtorka! men det har inte varit meningen jag vill skriva hela tiden men har inte riktigt tid, har haft en perfekt helg!
FREDAGS:
då blev det lite dricka med min kära bror och hans tjej och Lisa! och lite annat löst folk,
LÖRDAGS:
Var jag och Lisa ut på promenad som jag skrivit om, sen gjorde jag god mat åt henne mig och mamma, sen kom massa underbara tjejer och vi spela TP och Anden i glaset, grillade mashmellows över ljus och åt massa gott Och sen kollade vi på exorsism men det var mest prat men det var underbart roligt det behövs göra flera gånger sen sov jag själv lite läskigt men var så trött att jag somna på en gång.
SÖNDAGS:
Älskling kom och hämta mig runt halv nio så åkte vi till Månkarbo och så bytte vi buss och åkte med Niklas vidare till en cross och enduro bana så dom fick träna, och jag skulle knäppa lite kort men jag var på fel bana hela tiden, haha men det gick bra iaf. sen kollade vi när dom träna cross jävlar vad dom flög och jag är bra sugen, skulle man ha pengar så då jävlar.

IDAG:
Idag är jag hemma har troligtvis fått halsfluss igen, gör grymt ont i halsen och det är synd om mig, måste se om det blir värre idag måste jag till sjukhuset idag för tänker inte käka pencilin på sista april no no no.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.