Home sweet home

Hemma idag alldeles för seg för skolan, och sjukanmälnings telefon har ju lagt ner så fattar ingenting, har iaf varit ut med Noviis hon piper lite och har nu gått och lagt sig, jag sitter här och har bytt internet till firefox går dubbelt så snabbt och jag kan se alla sidor, så nu kan jag läsa kissies blogg igen, hahah nörd jag.
Ja kanske ska ta och äta frukost snart eller lunch varit vaken sen åtta typ. haha. men men, sen kanske jag åker till Yannice om jag får tag på henne. Var länge sen jag red nu.
Just nu ska jag gå och göra iordning min fantastika kyckling gryta jag gjorde igår och äta, mums.
Snart är det dags för studentkryssning med, fick mail idag, och då blev jag taggad förutom att alla fjortisar som ska med som har valt beach tema, varför ska det vara varje gång, kan man inte välja något roligt iställe. med som jag säger det blir inte roligare än vad man gör sig, och Hannahs uttalande Vi kommer vara så snygga, inte vi kommer ha så roligt utan vi kommer vara så snygga! Bra sagt Hannah.

Ja, vi ska ju det? Jag ska bli den snyggaste tjejen i Sverige från och med nu. Passa er killar säger jag bara ;)

2010-04-21 - 11:45:07








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.