Idag idag

Idag är dagen när man mår som man förtjänar! då är allt som det ska vara, Åkte till Lisa igår med bussen efter att ha gått i mina äckliga klackskor kastade jag av mig dom och så åt vi mat hemma hos henne fixade till oss och langade och köpte ut! allt olagligt hann vi med under kvällen kan jag lova!  Vi kila över till Vera iaf och så var vi några tjejer som drack och dansa och hade roligt sen vidare till Karlholm! det var inte så mkt folk, men det vart en lyckad kväll i alla fall jag åkte med älskling och jorreh hem sen. så sov jag hos älsklingen, mys, just nu sitter jag bara och kollar på extrem home makeover å bölar haha, och katten morrar och nova ser bra sugen ut på henne.













STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.