Kalas

Igår efter bravaderna med frysen så åkte mamma och jag in bara vi tjejer och gick runt på en affär med massa skit och sedan och handla mat, och grejer! Sen körde vi en max med, och gränby, och jag skulle inte handla nått för jag ska på studentkryssning! Men det blev ett par nya Jeans, jag som inte köpt eller använt jeans på jag vet inte hur länge. men det var en bra köp, sen bjöd jag mamma på mat, och inte nog med det , när jag väl kommit hem blev det att gå ut med tjejerna på kalas, och det blev en alldeles perfekt kväll jag hade stört roligt! och jag träffade Erika! jag är så glad, att jag äntligen fått sett den människan, så ja jag gjorde av med massa pengar igår, men vafan, man måste få ha roligt!
Så Tack Karolina,Amelie,Hannah och deras sköna tre kompisar är inte säker på namnen, så vågar inte skriva dom om det är fel, hahha !

Nej så nu blir det dusch! promenad i solen, frukost, och sedan färga håret!









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.