Mat

Jag och Noviis ligger i sängen hela dagen, för det är så äckligt väder och man mår dåligt när man kollar ut så försöker bara kolla på datorn och tv:n men jag är en sån här mäniska att när jag har tråkigt så blir jag hungrig och det finns ingenting att äta, eller något att tillaga av men jag ska kolla läget lite, sen tänkte jag följa med älskling em ikväll och pussas! haha
Igår red jag föresten ut i det äckliga vädret men det gick bra sen red jag runt lite i ridhuset med, men dom andra hade så stora och läskiga hästar så jag försökte hålla mig undan, nej nu ska jag kila och kolla om det finns nått roligt att göra mat av.

Hej!!



Ja, visst är de fina? Jag har fått dom av mamma som köpt dom av sin polare, Lena. Hon har en butik som heter Margull här nere i Skåne. Om du ringer till Lena och frågar om skålarna vet hon säkert hur du lättast ska få tag i dem,

http://www.gulex.se/firmainfo/margull_ab/931122811178.htm



Hälsa från mig! :)



2010-04-22 - 14:18:38








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.