Min tattoo

Blogg torka! oj oj oj, förlåt allesammans, men nu är jag tillbaka, och det är kul att många läser min blogg, Idag har jag faktist ridit idag med Lovisa sen sprang jag med älskling och så gjorde vi intervaller duktiga! japp, sen blev det spagetti och köttfärssås, mums. nu sitter jag här hemma och väntar på att mamma ska höra av sig sen ska jag åka till Lindii om det inte blir för sent och kolla in hennes och Linus lägenhet och suktas lite och längta tills älskling och jag kan flytta, men en sak är bra idag iaf, Älskling har fått tillbaka jobbet på IVAB så på måndag börjar han igen, grattis till han! Nu ska jag kolla lite på datorn och tv:n.
Ja fyllde i min tatuering igår med, äntligen ser den ut som jag vill, min lilla streckgubbe med vindsnurra ska bringa mig lycka.










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.