Regn

Nu har jag varit ute och sprungit omkring på gården ett tag, men nu kom det regn så då kände jag att det var dags för mig att kila in, Nova och Bimbo har en kompis över på lek men dom vill inte leka så tråkiga, älskling och hans kompis står och filurar på någonting i garaget och jag filurar över om dom kommer och hämtar akvariumet idag eller söndag skulle vara bra idag, men funderar på att fråga älskling om han kan köra hem mig snart, tänkte duscha och fixa mig för sedan hem till Lindii och mysa med henne och Ewe, blir kanske god mat och grejer.



god mat ska det bli ;)

2010-04-09 - 12:30:26








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.