Vad hände igår?

Härligt mess från Tuija så är på moronkvisten till alexandra rätt person att fråga! Jag kan säga jag var rätt städad Alexandra var smet och Tuija var bra söt hon! Det var en rolig spontan kväll på Heartan med Calle som vi inte såg så mkt av för att det var alldeles för mkt folk så vi höll oss på nederplanen. Idag är det underbart väder med sol! Så ska slita upp Alexandra så vi kan traska ut på en promenad med Hyper nova. Som jag nys kastade ner, nej men kvällen var bra igår! roligt folk, puckon som man kan skratta åt, springa från läskiga människor, chilicheese, gullig älskling och fisherman shots. För alexandras del en för mkt! haha









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.