lagar mat

Lagar mat till älsklingen och väntar på svar från Bror min, hoppas. känner för att göra nått innan skolan börjar, blir iaf fiskpinnar och potatis, vad duktig jag är. haha, Nej nu har jag inte mkt mer att säga här.

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-17 - 17:10:46








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.