4 tattoos.

Vilken dag, vi var som sagt på äventyr idag. Vi fick reda på 40 min innan att det var okej om vi kom och gjorde våra efterlängtade tatueringar idag, så vi ringde Nico och stackarna fick skjutsa oss i stress och nervositet, trotts att jag har redan två och Karolina och Heidi en ivar sen innan. Men snyggt blev det. Jag har inte bilder på deras, men vi alla gjorde hjärtan på ett varsit finger som en symbolisk vänskaps grej, sedan kom jag på imorse att jag vill ha Mamma bakom örat så jag skissade lite själv och han använde min text och hjärtat jag ritade på oss alla. Så det vart lite personligare. Och jag tror att alla tre vart super nöjda trotts att det var så små grejer så har dom stor betydelse. Dock ser det lite snett och rött ut just nu, och som ett litet barn som skrivit men det var ju jag.. hahha. Och en suddig bild på allas hjärtan.

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.