Julkänsla

Oh, idag är det bara en dag sen är det julafton, det har känts helt fel i år. Men vad gör det. Kommer bli en bra jul iaf. Idag är det mkt som ska göras. Nu snart ska jag åka till stan, hitta nått till min bror, sen ska jag åka med han och min andra bror och handla julmaten, sedan blir det hem till mamma och tvätta och göra julskinkan, sedan ska vi ha uppesittarkväll hemma hos oss, med öl, bingolotto, gott och trevligt sällskap hoppas jag.

 

Hej! vill du bli dagens blogg? det är lätt, kommentera bara i mitt dagensblogg inlägg att du är med, then youre in! ha det bra, god jul!

2010-12-23 - 09:05:55








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.