By the way

Ja som sagt det vart Österby igår! Det var förfest hemma hos Jorreh först, sen åkte jag, robin och jorreh en bil och Matha och Storken i en annan till Österby Lindii vart lite full så hon kom inte dit :P hahah sötnosa!
idag mår man ju inte så bra men men, har floska i mig en pizza med Robin och ulven, det var nice den satt där den skulle iaf. Nu ska jag ta hunden och kila över till min älskade bror och se hur dönickarna där mår :)
By the way, det var roligt i Österby förutom att Robins jacka försvann, walles med, Såg en kille med robins jacka måste vart den, jag prata med dom men dom putta bort mig och körde där i från, det var en svart wolkswagen UGG 140 någon Mikael Magnusson från Östhammar eller Alunda som hade bilen iaf, så kan ju gärna säga nått dom någon känner till killarna :P
Tack för en bra kväll i övrigt!



/ Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.