groda

Hej! Oj nu har det varit ett tag sen, har inte hängt med. men iaf igår gjorde jag ingenting var till skolan, sen hem till älskling bara hade glömt bort att jag skulle på hudparty men det verkade ju inte så viktigt att jag följde med iaf eftersom ingen hörde av sig, iaf. Idag är det fredag och jag är hemma, det är skönt Sitter ute i groda med nova, robin och Maria, men dom är ute och roar sig, jag borde kanske ta nova ut på en promenad Bimbo kanske vill följa med, ska ner och klä på mig underställ iaf, för det blåser satan. rakt in i byxorna!
Jag har inte så mkt viktigt att säga. Händer ikväll då? får gärna höra av er :)

/ Josefine

inte hörde av sig? Jag ringde dig två gånger men kom bara till: "abonennten du söker, bla" . så jag ringde visst : (

2010-02-12 - 10:16:54








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.