igång igen

Nu är jag tillbaka på blogg fronten och det känns bra! Ska berätta lite.

FREDAGS: så var jag på bodypump med Lindii! det gick ju sådär sen skulle älskling och jag in på bio men det blev så stressigt och jobbigt så vi tyckte det var mysigare att ligga hem och kolla tv och äta gott så det gjorde vi, 
LÖRDAGS: Parta hemma hos Robert men sköna människor bilder finns på Camillas facebook och så. även min för jag är taggad av henne. Fick skjust av Micke hem.
SÖNDAG: Bjöd mamma på gotti mat på kina restaurang i Tierp och kolla på Brors match som dom vann med 9-5 tror jag (:
MÅNDAG: Var i köket sen solade jag lite sen blev det hård innebandy träning och det gillas! :D Sen umgicks jag med Lisa men jag somna till paradise som en liten unge helt slut!

IDAG: Idag har jag åkt till skolan sen blev det bestämt att efter teori lektionen så skulle jag köra i Gävle med Lindii och Jossan så vi bar oss iväg Jossan körde in hon var jätte duktig sen körde jag det gick bra (: Sen jossan och sen Lindii och Jag hem igen och det gick grymt bra faktis :D Just nu sitter jag bara här med träningsverk och bara tycker synd om mig själv och är mätt och funderar varför jag inte är så hi tech på bloggar. men men.

/ Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.