Nova-Lee

Nu har jag och nova varit ute på en promenad det blev inte en jätte lång men en bit! filmade lite och knäppte kort på sötnosan! nu ligger hon och sover under stolen min och springer iväg ibland och busar med katterna och kommer lika snabbt tillbaka!



/ Josefine

Ja det enda som jag kommer ihåg,

var väl att den var lite konstigt planerad?

Som tex att man var "tvungen" att gå genom köket till vardagsrummet?



Haha okej :)

men vi sa de att det går juh.

alltid att tapetsera om,

ifall det skulle vara det ända problemet lixom!



haha såg att du löst youtube mysteriet nu :D

Bra jobbat ;)



Söt hund har du oxå ;)



Kram

2010-02-09 - 14:37:55

Aaaw vad söt hon är!

2010-02-10 - 19:01:03








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.