träna

Heippa, back jag har inte orkat skrivit på sistonde, iaf så har jag fått sömnproblem :/ suck trodde det var borta för gott, men icke, men nu är jag väldigt trött så tycker inte det ska vara några problem att somna, Mös med älskling igår såklart! Åt på gullans käka massa godis och skit så man hade härligt ont i magen, men det gjorde ingenting, Idag har jag varit i skolan, skulle göra desserter men det var bara en i servering så jag fick rycka in och vara där själv ett tag för han skulle till sjukhuset, sen kom han tillbaka så dagen har gått bra, sen tog jag bussen hem och hämta träningskläder sen körde jag tillbaka och tränade (: Gick bra så det är match på fredag!
Nu ska jag duscha och sen blir det ryggläge, jag är slut som människa.

/ Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.