Groda

Sitter i groda med ont i magen, tror det var för mkt onyttigheter igår. Vaktar hundarna som ligger och sover på soffan medans Robin och Maria tog en sväng till Österby och Örbyhus för att köpa grejer till Hästarna och vidare, det kommer ju som sagt en ny häst till gården idag som Lovisa ska låna. :) Jag har städa hela där nere, plocka lite, tvätta, dammsugit och skurat. det tyckte inte Nova om så nu är hon slut efter en timmes skrikandes :P Ikväll blir det smörgås tårta och mys :) Och Elin om du läser det här, så ser jag bara den där musikspelare på sidan på bloggen finns inget annat :P så Ja man ser olika på olika datorer :P skumt!

/Josefine

jag saknar dig

2010-01-15 - 11:04:50

men fo fan då! vet inte vad som är fel får klura på de där :D damn.

2010-01-15 - 15:29:10








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.