Pumpa

Sitter i soffan hemma hos Ingela med Matilda, som gör sig iordning för skolan, jag med, men behöver inte fixa mig jag ser iaf förjävlig ut! :P Nått töntigt barnprogram på tv med i bakgrunden som sjunger om en pumpa. Uscha.

Sen ska jag till skolan, Trafik sen blir det åka i en bil med en kille från min klass som jag inte tycker om och någon kille från fordon typ. och köra i GÄVLE! fan fan fan . Det kommer ju gå åt helvete. jag har inte kört bil på mer än en månad nu och så ska man åka med nån som man inte gillar och någon som man inte känner det kommer gå fullständigt åt helvete. USCH. men jag ska göra det. bara för att försöka.

-18 grader ute med. massa kläder.

/Josefine








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.