tråkiga fredag

Fredag och jag gör? nej jag sitter i groda inne i stora huset själv med nova! jag har trååååååkigt!. Jag vill spela spel, dricka gott, äta gott och bara ha det mys med några st! Eller bara något kul! Typ ha körkort iaf, nej men nu sitter jag här och kommer förmodligen göra det resten av kvällen! Suger, och imorn? inte mkt bättre då.

Men iaf har sprungit tre gånger den här veckan spelat handboll och gymmat en gång, druckit nahrovit sen i måndags inte ätit en macka sen dess. Borde ju gett nått resultat. Ska kolla det sen, kanske piggar upp min fredag så tar jag ett glas vin på det.

Less på tråkigheter, jag vill ha massor av pengar och göra nått hela tiden, hela dagarna. alltid vara ute på någonting. Nej sluta vara negativ,

Hejdååå.

/ Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.