Igår

Igår efter jobbet hämtade bror mig så åkte vi hem och hämtade Nova så skjutsade han mig till Karolina, vi åt lax och kollade på skräckfilm, och snacka en massa! Det var ytterst trevligt. Vi har kommit fram till många bra saker.
Senare på kvällen kom han och hämtade mig igen, och när vi svänger in på gatan till mig springer det en grå katt över vägen som ser precis ut som Sören så jag hoppar ut och skriker, så ser jag att det är en långhårig jävel. Min sören... Han har varit borta en vecka nu om inte mer. Sen pussade jag lite på älsklingen som åker ikväll till Jonssons stuga och är borta ett tag.

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.