inte okej

Okej VIP ?! typ inge folk och det första som vi möter när vi kommer in är såklart Kissie som flashar sin bröstvårta! haha. Nej men sen var det helt okej förutom att alla klängde som apor på hennes lillebror som i för övrigt nästan slår bobbys näsa, nej men han var ju steeek iaf. Lollo fick en dans med peter med, (kissies lillebror) som förövrigt var lite taffsig på henne. haha härligt, sen tyckte vi det var okej att äta max mat och missa tåget och frysa som apor och träffa daniel som inte fick åka med tåget heller! så tre små apor på Uppsala station från 2 till tjugo över 8! Sov lite inne på station med, och förutom det ska jag spöa alexandra när jag träffar henne. nej jag har inte ont i fötterna.

Lollo och jag skippar att sova och tänkte bara duscha och fixa oss och ta oss en pizza sen och bara ligga och steka ute.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.