LCHF

Nu har jag suttit ute i solen och tagit ett glas vin och en cigg och prata med grannen! Nu känns allt lite bättre har fått i mig lite mat med, Lindii kommer antagligen över ikväll och har en vin myskväll med mig! Tur att hon gör mitt liv bra min lilla solstråle!
varmt som satan är det, men inte klagar jag, är det sommar så är det, jag önskade mig utomlands och nu är den här!. nu ska jag snart ut och kolla tvätten sen blir det sega på soffan framför nått bra program, just ja ska kolla om spotify funkar på tv:n med.



Eftersom älsklingen tycker jag är tjock och ska börja med LCHF metoden som min bror, så går jag ner sakta och käkade mkt sallad och lite potatis.










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.