Sikta på ryggraden

Nu har man varit hos bror och ätit tårta och firat han! Han fick nödvändiga grejer så som en elvisp och gjutjärnsgryta eller nått sånt iaf.
Fick man höra av man var tjock också sådär innan man ätit tårta. tack då.
Sen skjutsade jag bror och bea till bea för dom skulle kolla på hennes bil stackarn krocka ju igår! Hoppas det gick bra iaf. Så jag fick övningsköra lite och träffade på Alexandra och Stina som satt i kassan. trevligt trevligt. sen höll jag på att köra på en katt med. så i veckan blir det mkt körning så jag kan det där sen.
Nej nu ska jag nog göra pyttipanna eller om jag ska sno robins matlåda, eller nått. sen slå på en film med novis.

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-19 - 19:44:57








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.