1 2 3 ge mig fanta och rosé

Sommar och sol! det här är precis vad jag längtat efter, vaknar med älskling lagar en matlåda till han så här kl 6 på morgonen bara för att jag är världens bästa flickvän! går och lägger mig på spikmattan och sen somnar lite till, vaknar av mess av Bea som frågar vad jag gör, drar upp rullgardinen och säger att jag badar med henne, så blev ingen städning hemma hos mamma idag heller, för hallå det här har jag väntat på, underbart väder. Så Bea och jag åker ner till badet ligger och steker och äter jordgubbar och badar lite, underbart, sen när vi ska ge oss och åka känner vi suget efter kebab tallrik så det blir en sån innan vi åker hem med. Idag är en riktig sommardag. som jag ska ta vara av som bara den. Var ute med novis nyss med och hon bada och lekte som en tok hon var glad hon med.
Nu ska jag laga mat till älsklingen sen ska jag tvinga han fiska med mig.











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.