back in black

Nu är jag tillbaks efter i stort sätt en heldag i stan, åkte in med åtta tåget imorse på rättegång, sen var där till ett sen gick jag lite på stan, handlade nya nagellack sen solglasögon! sen åkte jag hem och bärde soffa, fyfan vad tung den var har inte fått upp sista delen för trappan än det får älskling hjälpa mig med sen, Åkte tillbaka till stan med älskling till hans affärer men även så hitta vi ett fiske sett till mig, så nu kommer jag få massa fisk när jag har ett eget fiskespö och massa roliga drag. haha tönt jag,
Nu är vi i groda och han håller på med hojen och jag läser bloggar, men vad är det med Kissies blogg egentligen?











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.