Bakluckeloppis

Okej eftersom min man är fortfarande borta, jag som ville fiska med han men nu har han defenetivt planerat annat om inte annat så kommer han väl in ikväll säkert. Killar!
Så ska jag iaf följa med min mamma, ingela och lucas på bakluckeloppis, kanske inte min grej men det är fint väder och jag kan leka med luccan.
Just nu mår jag faktis fortfarande dåligt efter gårdagen, blir ingen frukost innan jag åker min mage klarade inte det.

Varning för känsliga läsare

jag spydde som en gris imorse, sen trodde jag det var bra så gick och lag mig i sängen igen och drack vatten, men kan säga att till och med vattnet kom upp lika fort. så det är därför jag väntar lite med att äta nått faktist. nej nu ska jag göra mig klar och kila.



hej, lägga till varandra på bloglovin? :)

2010-06-27 - 12:25:05








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.