Fiske

Ojoj varit lite för upptagen för bloggen, blir så när man bara har en gammal hedlig stationär, men iaf. Efter serveringen/matlagningen i lördags så åkte jag hem och fixade mig och satt och prata med grannen tills elva halv tolv då bror fick skjutsa mig till Ottars, snäll han! där träffa man lite roligt folk men det var inte så kul där så efter en halvtimma typ, så åkte jag hem med älskling.
Söndagen vakna vi och begav oss till groda, där vi hälsa på lite och fixade sedan kom jonsson och vi tog oss ut på sjön med båten, många fiskar fick vi eller dom, jag fick bara två! men jag fick den största iaf, sen på kvällen så åkte älskling och jag hem och lagade super god mat och städa lite,
Och idag är jag på hugget och städar på som bara den! varit ute på en långpromenad med nova med och plockat blommor, se om älskling klarar av dom!











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.