Intranätet

Oj det var ett tag sen, men nu har jag nått att skylla på iaf. Internet har inte fungerat jag fattar inte felet, och just nu funkar det, men inte riktigt som det ska, så det funkar inte att göra någonting på facebook. vet inte vad som hänt min lilla dator ! Skit saker iaf.
Idag blir det lite slppning eftersom det aldrig blir fint väder, kanske åker till Lindii en sväng sen ikväll är det barnvakt som gäller, tror jag ska gå och sola idag och handla lite, sen blir det mat, ska göra en köttfärslimpa idag hade jag tänkt!..
Nej nu ska jag försöka vidare med facebook..

Pulli!

2010-06-16 - 11:27:53








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.