Nagelslingor

Jag vill ha löshår igen! jag vill ha nagel slingor men jag har ingen aning om hur många man ska ha eller någonting, jag behöver lite råd! Någon som kan sätta i sånt eller har gjort det? eller har haft själv kan ju skriva en liten rad med tips till mig, Skulle vara underbart snällt. nu ska jag städa lite, blev alldeles för varmt där ute på taket jag får ju ändå ingen färg tycker jag.



Jag har haft såna plus att jag satte i såna på mamma nu i maj. Du behöver 100-200 helt beroende på hur tjockt hår du har och hur långt (jag hade 100st) sen är det inte så svårt :P

2010-06-23 - 16:12:19








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.