raised fist commander

Okej den låten sitter fast på mitt huvud, sen så är det mer saker som snurrar i mitt huvud!

Peace and love, bulgarien, stångebro?


Igår vart det bara glida runt eftersom allt annat sög sen tog vi en roadtrip med bobby! snäll han som sedan körde hem oss, jag och Karolina decka, och Jennifer och Emma sov på soffan och sen hade tydligen alex sovit utanför, smidigt det. haha

Idag är en sån dag man känner att man lika bra kan slaktas, så less på det mesta, det ska vara en bra sommar, håll käften och var glad bara, vadfan har du att vara grinig över om det är någon som ska vara det är de väl jag, men jag skiter väl i det.
Förlåt att man bryr sig, trodde vi var närmre än så. men snart orkas det inte med.

nu ska nova och jag lägga oss i soffan efter en långpromenix vi var ute på nyss sen börja det regna så nu kan man ligga på soffan hela dagen med gott samvete.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.