Springskor

Nu har jag hittat mina spring skor, halv sju imorse sa robin är det inte dom som ligger i min träningsväska där! Suck haha. men nu har jag mina små skor, så nu ska nova och jag ut på en tur, sen blir det frukost och sedan jobba 12-20. Ikväll blir det lungt.
Jag ska sitta i kassan och det suger, sitter där hela dagen och tiden går så sakta.

Just ja tandläkar besöket gick bra tror jag!, jag var bedövad i halva ansiktet till och med i örat, sen när jag började känna igen fick jag skit ont, så tog två alvedon när jag kom hem igår. och det gör fortfarande skit ont, kan inte öppna munnen helt så har tagit två till nu. Uscha.

Jag kommer och hälsar på dig i kassan. Då blir de lite roligare ;)

2010-06-30 - 11:34:14








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.