tälta

Grisen decka efter maten så det blir nog inge fiskning idag! lika bra det för jag är helt slut, imorn ska jag vara barnvakt till dom små liven, och eftersom jag är en sån snäll barnvakt ska vi köpa gott och TÄLTA! kommer bli awsome, och jag vet att Lisa kommer bli besviken om jag inte frågar henne om hon vill tälta med oss eftersom hon tycker så mkt att sova i tält och äta chips i tält. så får väl fråga henne då :D

Nu snart ska jag nog ta en dusch så jag får bort all sololja! undra jag om mobilblogga funkar för mig, har slängt iväg ett mms med en skabb bild på mig själv så ni kan ju säga om det funkar så jag kan tabort den sen. haha









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.