100308 ~5

Sitter med datorn på magen och kollar på medium, kollade nyss på hollywood fruar, jag vill med vara en rik hollywood brud, funderar faktis på att samla ihop till en resa till Usa och jobba som en nanny eller något till Emil eller någon annan, men helst dom eftersom man känner dom lite (: nu ska jag bara ligga här och vänta på Ingela, det är kallt, jag fryser som en gris och sen ska jag springa hem och bädda ner mig och ringa och säga godnatt till älskling, kommer inte träffa han förrän på onsdag eller torsdag :/ men det klarar jag, det blir mys sen när vi träffas igen :) Jag tänker iaf säga Godnatt nu för ḱommer inte skriva något mera!

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-01-14 - 09:46:39








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.