100309 ~3

Kollar på stjärnkockarna! jag som skrev att det var så fint väder tänkte gå ut med nova och vara allmänt hurtig, jag kom lång somna i soffan och vakna när det var mörkt, så nu har jag kollat på halv åtta hos mig, bygglov och nu stjärnkockarna, och jag blev väldigt sugen på godis när dom äter det ur fina glasburkar på bygglov (: Nu saknar jag min älskling. och jag sitter och är barnvakt, kommer inte träffa han förän imorn kväll då ska det mysas :D

Hmm imorn ska jag rida, undra hur det kommer gå, det var ju liksom hundra år sen :P

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-12-16 - 10:28:09








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.