100323 ~2

Nu är jag hemma igen! eller har varit det ett tag men har läst massa bloggar och kikat lite, Andra dagen på APU:n men det gick bra förutom att jag knappt åt frukost hemma då det inte fanns någonting och tänkte äsch vi äter ändå vid elva, shi fick jag, vi åt kl 14.00 det är alldeles för lång tid mellan maten för mig, så nu sitter jag här igen, hungrig, som alltid! finns ingenting hemma usch! Ska tvinga mamma åka och storhandla när hon är ledig nästa gång. Nu ska jag lägga mig framför tv:n och känna mig lite ensam. haha. Kommer en bild från igår när vi traska över åkern, haha töntigt Hästbilden, jaja.











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.