100324

Oj nu har jag inte hunnit blogga idag, kommer bilder och mer update imorn! Har iaf rensat bläckfisk hållt på att kissa på mig när jag mötte levande hummrar i köket, och laga en massa mat, (: det är mina dagar, sedan har jag ridit med lovisa och beställt grejer från nätet med mamma! (: kommer lite smakbitar. vad tycks?





Sen massa mer, och bra sugen på den här telefonen? vet någon om den är bra eller dålig? Tänkte varför den var så billig.



Min lillebror har en sådan telefon, den verkar faktiskt bra :) inget fel på den än så länge iaf och han har haft den ett bra tag, mist ett halvår!



2010-03-25 - 16:46:17








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.