100329 ~2

Okej töntiga små inlägg, lite depp. men no no. Jag orkar inte bry mig, duger jag inte så duger jag till någon annan, jag bara lever med just nu. Orkar inte kämpa om ingen kämpar tillbaka. Iaf imorn blir det praktik säkert, om jag orkar, sen blir det ridning om det går bra för Carro som ska ha nova lee. kanske kan tvinga min bror hämta henne. Idag drack jag och Elin en Chailatte från saluhallen, den var suverän. mums.
Jag har inte skrivit något roligt idag, men det händer inte så mkt i mitt liv, jag önskar bara att dom jag håller nära håller mig nära och aldrig sviker mig så länge jag inte sviker er.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.