100329

nu ska det bli lite bättre uppdatering, hinner inte med när man har praktik sen hem och ha hund och allt, barnvakt tilloch med och träffa kompisar och älskling, men nu så ska jag lyckas lite, Ikväll blir det barnvakt iaf, och nyss vart det mat med mamma, jag väntar på att mina kläder ska komma kommer inte förrän nästa vecka, och mina skor. Idag var det praktik med, Det går bra där iaf, tycker det är riktigt kul trivs verkligen, är ledig på fredag med, skönt. Sen är det lov.
Nu kommer det lte bilder från helgen, kanske någon film med om datorn tillåter.


Björn Rosenström på kalas i fredags! (:

Jasså? , ja dom är snygga!

Ganska lagom klack för mig , kan verkligen inte ha högre ;) hehe så jag letar jämt på dom med lägst klack ;P

2010-03-29 - 18:57:17








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.