Godnatt

Nu har jag ätit en grekisk pizza och kollat på en bra show, det var kul! med mina söta hönor, tur att Lisa är lite rund om fötterna och måste ligga på magen i en snöhög bara så hon blir blöt :) hahha, nu ska jag kolla på luftslottet som sprängdes, för barnen ska sova och dom får inte se den ^^ haha. busigt av mig imorn är det fredag vilket inbär ingen skola! suger ibland, sen blir det bara lång tråkigt sen på lördag ska vi fira wollis som kommer hem (: så får se vad det blir nu ska jag äta lite dextrosol och dricka energi dryck och se om det funkar att man blir pigg har redan provat idag och tycker inte det men får se om det blir med mkt då kör jag på det ihelgen! hahha
Nej nu ska jag kika filmen och ringa älskling och säga Godnatt, jag tror vi har sagt godnatt till varandra varje dag hur länge som helst jag får panik om jag inte säger godnatt, hahah
MYS!
så Gooodnatt.

/ Josefine








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.