klagoinlägg

Tur att jag alltid är positiv, det funkar inte ! Jag orkar inte gå runt och vara glad. Vinter tar kål på mig, ge mig sommar jag kan inte gå ut för vad ska jag göra ute? och vad ska jag göra inne? Tur att det är så många som vill vara med mig också! suck vad sur och less jag är idag, Och tjejer är dumma i huvudet, jag fattar inte, varför ska dom vara så svåra. drömmen var bra! Synd att det inte är så i verkligheten och det där jävla körkortet kommer jag aldrig få heller, fattig som jag är. suck vad allt är tråååk idag, det som skulle vara en kul dag idag, jätte vad ska jag göra idag, ingenting., robin ska köra hem mig nu snart, sen kommer jag bara sitta framför datorn och skriva massa negativa saker på blogg och facebook.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.