Möbeln

Okej det blev ju inte riktigt som vi tänkt oss igår, men Hannah och jag hade det mysigt iaf, en stund själva, sedan blev det Zekes :P hahha det var kanske inte kanon men man kan ju säga det blir vad man gör det till, så vi kämpade inte så mkt, haha Mest äldre folk där och Hannah satt mest och prata spanska, och jag jag vet inte jag. Stackars Viktor fick lyssna på deep talk på vägen hem men dom sa att han var van, och jag kom fram till att det är därför han är en sån bra kille (: han lyssnar vad alla tjejer klagar på och suger inte det bra :)

Nej idag blir det väl inget vettigt, jag hoppas min kamera kommer i veckan iaf fan vad jag vill ha den nu, sen är det skolan imorn! Suck men men, jag borde gå som jag ligger efter. Nu är jag bra från halsflussen iaf, fast ska ju fortsätta med pencilinen en vecka till och lite mer kanske. nej nu ska ja kila.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.