sjukhus

Okej åkte till sjukhuset igår runt sju tiden för jag hade bokat tid, nio fick jag komma in och halv tio var jag klar, sjukt och ja jag hade halsfluss och det visste jag redan så hatar sjukhus! Iaf fick pencelin, så blir nog inte åka till Gävle ihelgen, och så igår kväll var jag riktigt dålig kunde knappt andas, feber och halsen, Idag är det bara halsen och andningen som kniper!
Älskling plockar ur diskmaskinen och jag ska väl gå och göra någon nytta! jag vill ha min kamera! (:

/ Josefine

Halsfluss är det värsta asså!

2010-03-03 - 10:01:45

Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-03-03 - 10:05:52








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.