Flytt

Ja igår flyttade älsklingen och jag! underbart, så har haft lite att göra så hinner inte skriva och vi har inte fått dit datorn än, faktis så har inte ens skrivbordet skruvats ihop så tänkte springa hem nu och göra det och göra mat tills apan kommer hem så han blir lite glad, snor mammas dator så länge men ikväll kanske jag kommer tillbaka till bloggandet, bilder kommer med komma men kameran är hos Heidi och min väska i skärplinge hur jag har spritt ut mig. Studentskivan var kanon säger jag bara, skaka rumpa, svettades, 10 cheese burgare, och massa skoj, blev cheese burgare till frukost med igår, mumsigt.

nej absolut inte honey!! hittade inte dig när vi skulle dra, jag ringer ikväll:) love you

2010-05-24 - 17:52:28








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.