för bra för att vara sant

Jag visste att det var för bra för att vara sant, tror ni inte att serveringen till Camilla och serveringen till bröllopet var samma dag eller? jag som trodde Camillas var söndag, så nu måste jag ringa till Lövsta och säga att jag inte kan jobba iaf, och jag som inte ens kommer ihåg vad hon hette, pinsamt. jag som ville ha jobb, jaja. Nu har jag lagat mat och ätit den så jag fick jätte ont i magen och varit över till Camilla och kolla allt tills på lördag kommer nog bli kul. hoppas på fint väder bara.
Nu ska jag nog hoppa i myskläder och kolla lite på tv och sedan gå och lägga mig, sen kommer väl älsklingen hoppas det har gått bra för han idag.
Jag som läser om allas dieter och hur alla går ner i vikt varför klarar jag inte av sånt. jag skulle aldrig kunna sluta äta mat, jag förstår inte. men jag måste försöka mig på nått. det hjälper ju inte att jag slutat äta godis och chips. men hoppas snart.



Hmm okej ?

Ja det är några få som sagt att

min vänster spalt ligger för inläggen?

Men det är bara vissa som ser det så tydligen ? :S

Vad har du för webbläsare? :p



Kramar

2010-06-01 - 08:06:21








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.