Underbart väder

Åh vilket fint väder det är ute! Jag har sovit till ett ungefär eller jag var ju upp imorse med min älskade och sedan ut med nova men sen somna vi om, och sovit till ett. och sen var jag ut på en lång prommis med noviis, det var mysigt! men dumbollen kasta ju bollen i vattnet hela tiden. men det var roligt att titta på henne, nu har jag ätit lite mackor med, och det märks att jag är sjuk har inte ätit mat på länge och så igår när jag tröck i mig mat när jag kom hem spydde ja upp allt direkt efter. nice, not, men idag har jag ätit lite mackor och det känns proppmätt i magen efter två :/ Så ja jag är sjuk ju brukar äta som en häst, man kanske ska till sjukhuset, för nu har det hållt på sen i fredags.

Nu ska jag iaf Söka jobb för då kommer det en rolig överraskning i slutet av veckan såfall!









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.